WYGRYWAMY PRAWOMOCNIE SPRAWĘ BYŁEGO PREZESA BANKU 🔥🔥🔥🔥🔥

polbank
5/5 - (Ilość ocen: 1)

[raw]Często pytacie nas Państwo, czy będąc prawnikiem, ekonomistą, pracownikiem banku lub innej instytucji finansowej, macie Państwo szanse wygrać proces frankowy z bankiem? Otóż TAK❗️❗️❗️

Dziś Sąd Apelacyjny w Warszawie, I Wydział Cywilny, w składzie: SSA Dagmara Olczak – Dąbrowska, SSA Joanna Wiśniewska-Sadomska i SSA Anna Strączyńska, w sprawie o sygn. akt I ACa 711/22, wydał wyrok, w którym oddalił w całości apelację Raiffeisen Bank International AG z siedzibą w Wiedniu i tym samym utrzymał w mocy Sądu Okręgowego w Warszawie, XXIV Wydział Cywilny, SSO Agnieszka Bedyńska-Abramczyk, z dnia 23 marca 2022 roku w sprawie o sygn. akt XXIV C 730/20, w którym Sąd I instancji:

↪️ ustalił, że Umowa kredytu zawarta przez naszych Klientów w 2008 roku z ówczesnym EFG Eurobank Ergasias S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (dawny Polbank) jest NIEWAŻNA,
↪️ zasądził na rzecz naszych Klientów kwotę 445.611,47 PLN wraz z odsetkami liczonymi od 1 marca 2022 roku,
↪️ obciążył pozwany Bank kosztami procesu w CAŁOŚCI.

Sąd nie uwzględnił zarzutu zatrzymania podniesionego przez bank, wskazując w ustnych motywach rozstrzygnięcia, że umowa kredytu nie jest umową wzajemną 💪 💪 💪

W sprawie odbyła się jedna rozprawa w I instancji i jedna rozprawa w II instancji. Pozew wpłynął do Sądu 11 maja 2020 roku.

Wyrok jest PRAWOMOCNY I WYKONALNY.

Sprawę prowadzili adw. Karolina Pilawska i adw. Andrzej Zorski.