WYGRANA IDEALNA Z BANKIEM BPH S.A. 💪 💪 💪

sprawy frankowe bank pbh

Informujemy, że w dniu 21 marca 2024 roku Sąd Okręgowy w Warszawie, XXVIII Wydział Cywilny, SSR del. Anna Głuszak, w sprawie z powództwa naszej Klientki przeciwko Bankowi BPH S.A. z siedzibą w Gdańsku, sygn. akt XXVIII C 306/22, wydał wyrok, w którym:

👉 ustalił, że umowa kredytu indeksowanego kursem CHF zawarta w 2006 roku jest NIEWAŻNA,
👉 zasądził od Banku BPH S.A. na rzecz naszej Klientki zwrot kwoty 291.870,99 PLN wraz z ustawowymi odsetkami za czas opóźnienia liczonymi od dnia 20 stycznia 2022 roku (od doręczenia odpisu pozwu) do dnia zapłaty,
👉 zasądził od Banku BPH S.A. na rzecz naszej Klientki zwrot kosztów procesu w całości.

A teraz ciekawostki:

📍Pozew wpłynął do Sądu 3 stycznia 2022 roku, czyli sprawa w I instancji trwała niewiele ponad 2 lata,
📍 W sprawie odbyła się 1 rozprawa, podczas której sąd przesłuchał Powódkę,
📍 Pierwszy wniosek o zabezpieczenie, złożony wraz z pozwem, został oddalony przez Sąd I i II instancji. Po upływie kilku miesięcy ponowiliśmy ten wniosek i tym razem został on uwzględniony.

Wyrok w tej sprawie bardzo nas cieszy, bo wiemy, jak dużo zdrowia ta sprawa kosztowała naszą Klientkę. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyniosło jej tak wyczekiwaną sprawiedliwość.
Sprawę prowadziła adw. Karolina Pilawska.