TRZEBA SIĘ LICZYĆ Z OPINIĄ FRANKOWICZA, CZYLI JAK SĄD ROZPRAWIA SIĘ Z KURSEM ŚREDNIM NBP ❗️❗️❗️

kolejny frankowicz wygrywa z mbank

Miło nam poinformować, że w dniu 28 czerwca 2022 roku Sąd Okręgowy w Warszawie, XXVIII Wydział Cywilny, SSO Aleksandra Orzechowska, w sprawie z powództwa naszego Klienta przeciwko mBank S.A., sygn. akt XXVIII C 6937/21, wydał wyrok, w którym:

✅ ustalił, że Umowa kredytu indeksowanego kursem CHF z 2008 roku jest NIEWAŻNA,
✅ zasądził na rzecz Powoda 324.492,33 PLN wraz z odsetkami ustawowymi za czas opóźnienia od dnia 30 lipca 2021 roku do dnia zapłaty,
✅ obciążył mBank S.A. kosztami procesu w całości (11.817,00 PLN).

Sąd w ustnych motywach rozstrzygnięcia w całości podzielił naszą argumentację i wszystkie powody, dla których Umowa kredytu zawarta przez naszego Klienta jest umową NIEWAŻNĄ 🤓🤓🤓

Najlepszy fragment ustnych motywów rozstrzygnięcia odnosił się do żądania przez mBank S.A. zastąpienia kursu tegoż Banku kursem średnim NBP. Sąd wskazał, że mBank S.A. w żadnej mierze nie może mieć decydującego głosu, skoro zaproponował Powodowi tak wadliwą Umowę kredytu. Teraz to Powód ma coś do powiedzenia i jeżeli wskazuje, że nie wyraża zgody na zastąpienie wadliwych postanowień innymi, w szczególności kursem średnim NBP, to trzeba jego zdanie uwzględnić i respektować 🫵🫵🫵

Pozew w sprawie wpłynął do Sadu 8 czerwca 2021 roku, co oznacza, że sprawa w I instancji trwała rok.

wyrok wygranej naszego klienta frankowego z mbankiem