FENOMENALNY WYROK APELACJI WARSZAWSKIEJ 🔥🔥🔥 PRAWOMOCNA WYGRANA Z MBANK S.A. 🔥🔥🔥 SĄD USTALA NIEWAŻNOŚĆ UMOWY KREDYTU INDEKSOWANEGO KURSEM CHF I ZASĄDZA WSZYSTKIE ODSETKI🔥🔥🔥

W dniu 20 maja 2022 roku Sąd Apelacyjny w Warszawie, I Wydział Cywilny, w osobie SSA Małgorzata Sławińska, w sprawie z powództwa naszego Klienta w sprawie przeciwko mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, sygn. akt I ACa 836/21, wydał PRAWOMOCNY wyrok, w którym ZMIENIŁ W CAŁOŚCI wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie, I Wydział Cywilny, sygn. akt I C 377/18, wydany przez SSO Andrzeja Kuryłka, i:

↪️ ustalił, że Umowa kredytu indeksowanego kursem CHF zawarta przez naszego  Klienta w 2008 roku NIEWAŻNA,
↪️ zasądził na rzecz naszego Klienta od mBank S.A. zwrot wszystkich wpłaconych do banku kwot, tj. prawie 42.000,00 PLN i prawie 41.000,00 CHF wraz z całym roszczeniem odsetkowym,
↪️ obciążył pozwany mBank S.A. kosztami procesu w CAŁOŚCI.

Wyrok jest FENOMENALNY, ponieważ:

✅ Sąd zasądził odsetki ustawowe za czas opóźnienia od roszczenia o zapłatę w PLN od maja 2018 roku, czyli od doręczenia odpisu pozwu do mBank S.A., zaś od kwoty w CHF (żądanej po modyfikacji powództwa) od doręczenia modyfikacji do mBank S.A., co aktualnie nie zdarza się często, bo raczej obserwujemy tendencję „obcinania” odsetek przez sądy.
✅ Kwota odsetek od roszczenia w PLN to na dziś 11.066,62 PLN, a od roszczenia w CHF to 2.853,67 CHF.
✅ Brak zarzutu zatrzymania.

TAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PRAWIDŁOWY WYROK SĄDU W SPRAWIE FRANKOWEJ.

W tej sprawie Klient i nasza kancelaria mieliśmy „pod górę”, dlatego że z ostrożności procesowej apelację od wyroku SSO Andrzeja Kuryłka wnosiliśmy dwukrotnie (nie była to pierwsza taka sprawa). Raz Sąd doręczył nam odpis wyroku z uzasadnieniem za pośrednictwem Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych (kiedy jeszcze nie funkcjonowała zakładka „Doręczenia”) i nie mając jednoznacznej deklaracji Sądu, czy mamy traktować to doręczenie oficjalnie, wnieśliśmy apelację – w październiku 2021 roku. Drugi raz, kiedy Sąd, mimo wpłynięcia do Sądu pierwszej apelacji, doręczył nam odpis wyroku z uzasadnieniem pocztą tradycyjną. Druga apelacja została złożona w listopadzie 2021 roku. Ochrona interesu naszego Klienta wymagała od nas tak pragmatycznego i ostrożnego podejścia.

Wyrok jest PRAWOMOCNY i WYKONALNY.