KOLEJNA WYGRANA Z MBANK S.A. 👏⚖️👏⚖️👏

Miło nam poinformować, że w dniu 29 marca 2022 roku Sąd Okręgowy w Warszawie, I Wydział Cywilny, SSO Bożena Chłopecka, w sprawie z powództwa naszego Klienta przeciwko mBank S.A., sygn. akt I C 467/19, na posiedzeniu niejawnym wydał wyrok, w którym zasądził na rzecz Powoda WSZYSTKIE dochodzone kwoty: 250.930,75 PLN wraz z odsetkami ustawowymi za czas opóźnienia od dnia 6 sierpnia 2019 roku do dnia zapłaty oraz obciążył mBank S.A. kosztami procesu w całości 🤩

Z niewiadomych jeszcze powodów Sąd oddalił powództwo o ustalenie nieważności Umowy kredytu, ale w tym zakresie na pewno będziemy wnosić apelację. Skoro bowiem co do grosza zostały zasądzone wszystkie kwoty dochodzone przez Powoda w związku z zarzutem nieważności Umowy kredytu, to dlaczego w sentencji wyroku nie ma ustalenia nieważności?! Tego dowiemy się z pisemnego uzasadnienia wyroku 🧐 Jest to zastanawiające, bo w ostatnim wyroku naszej kancelarii u tego Sędziego w sentencji wyroku znalazło się roszczenie o ustalenie nieważności ➡️  https://www.facebook.com/pzadwokaci/photos/615146463239420.

Z ciekawostek dotyczących sprawy:

✅ pozew wpłynął do Sądu w maju 2019 roku,
✅ w sprawie odbyła się tylko jedna rozprawa, podczas której przesłuchano Powoda,
✅ w sprawie był powołany biegły sądowy mgr Grzegorz Łuczak,
✅ odsetki ustawowe za czas opóźnienia zostały zasądzone od doręczenia odpisu pozwu mBank S.A.,
✅ brak zarzutu zatrzymania i potrącenia.

#wyrokiwsprawachfrankowych